Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom właścicieli i kierowników sklepów specjalistycznych z całej Polski przygotowaliśmy kolejny etap projektu Ekostory (zobacz więcej na www.ekostory.pl). Tym razem oferujemy Państwu darmową akcję marketingową o zasięgu ogólnopolskim – dzięki współpracy z BioKurierem, branżowym czasopismem, którego 32 tysiące egzemplarzy trafia co dwa miesiące do świadomych konsumentów żywności ekologicznej. […]
Miesiąc: październik 2018
Strategia marketingowa sklepu
Niektórzy z nas stawiają swoje pierwsze kroki w sprzedaży produktów ekologicznych. Część z nas prowadzi biznes od kilku lat, a inni od kilkunastu. Każdy z nas – bez wyjątku – potrzebuje strategii marketingowej. Strategia marketingowa pomaga nam zidentyfikować i zrozumieć naszych klientów. Wszystko po to, abyśmy mogli do nich skutecznie dotrzeć i poprawić nasze […]