Jeżeli zarządzamy zespołem sprzedawców, zaakceptujmy fakt, że lojalni pracownicy to nie ci, którzy nie przychodzą po podwyżkę i nie mają zastrzeżeń do funkcjonowania sklepu, lecz ci, którzy wkładają serce w wykonywane obowiązki, ponieważ zależy im na dobrych wynikach naszych delikatesów. Aktualnie o lojalnych, prawdziwie oddanych pracowników coraz trudniej. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy […]
Miesiąc: marzec 2019
Psychologia sprzedaży w sklepie ekologicznym
Sukces coraz większej liczby sklepów opiera się na dobrej znajomości psychologii kupujących. Nie oznacza to, że jako sprzedający powinniśmy mieć doktorat w tej dziedzinie, ale wiedza psychologiczna może okazać się bardzo przydatna w sprzedaży. Handel od zawsze polega na trafnym rozpoznawaniu motywacji klientów, ich potrzeb i myśli. To klucz do opracowania i wdrożenia efektywnej […]