Trafiona promocja

Niezależnie od tego, jak często je organizujemy, promocje są nieodłącznym elementem sprzedaży w ekosklepie i naszej strategii marketingowej. Mimo iż trendy w handlu zmieniają się coraz szybciej, to sklepowe okazje pozostają jednym z najskuteczniejszych sposobów na poprawę wyników finansowych. Jaka promocja sprawi, że klienci się na nią skuszą?   Na dobrą promocję nie ma mocnych, […]

Auga stawia na rozwój

Auga Group, litewska firma zajmująca się rolnictwem ekologicznym i produkcją organicznych zup oraz gotowych dań, podpisała umowę kupna 100 procent Raseiniu Agra za 2,5 miliona euro. Dzięki temu obszar uprawiany przez firmy z grupy Auga wzrośnie aż o 5,2 tysiąca hektarów. Transakcja pozwoli Auga Group zwiększyć produkcję ekologiczną. Do 2019 roku grupa planuje sfinalizować certyfikację […]

Obsługa klienta w okresie gorączki zakupowej

Gorączka zakupowa niejednokrotnie zdaje się przekraczać nasze możliwości. Duża rotacja klientów często utrudnia nam zarządzanie czasem i poświęcenie odpowiedniej uwagi wszystkim oczekującym klientom. Wzrost ich liczby powoduje, że przełączamy się z jednego kupującego na następnego. Pojawia się pytanie: czy nie traci na tym jakość obsługi? Co zrobić, aby goście w naszym sklepie nie odczuli, że […]

Glifosat w tarapatach

Największy międzynarodowy producent chemicznych środków ochrony roślin popadł w tarapaty. Licencja na stosowanie w krajach unijnych jego flagowego produktu – zawierającego glifosat – wygasa z końcem bieżącego roku. Co więcej, okazuje się, że coraz więcej chwastów wykazuje odporność na ten pestycyd. Odpowiedzią koncernu miał być inny bardzo toksyczny środek zawierający substancję czynną dikamba, ale nie […]

Święta w wersji 2.0 – jak podłączyć się do sprzedaży

Już w listopadzie powinniśmy być gotowi na bożonarodzeniową gorączkę zakupową. Opracowując plan działania, przyjmując zamówienia, przygotowując sprzedawców do oblężenia klientów i dekorując sklep, nie zapominajmy o działaniach internetowych, dzięki którym możemy znacząco zwiększyć nasze szanse na lepszą sprzedaż.   W gorącym przedświątecznym okresie nasze ekosklepy muszą pokazać się z jak najlepszej strony. Na szali leży […]

Unia Europejska będzie wspierała eksport produktów BIO

Komisja Europejska dała zielone światło dla 52 nowych programów zorientowanych na promowanie żywności wytworzonej w krajach UE. Dotyczy to m.in. nabiału, olejów i oliw, owoców i warzyw, a także mięs i wędlin. KE chce położyć szczególny nacisk na komunikowanie wysokiej jakości artykułów spożywczych z krajów UE. Celem kampanii UE ma być przede wszystkim wspieranie eksportu […]

Dobre perspektywy dla rynku ekologicznej żywności

Jak podaje firma badawcza Grand View Research, światowy rynek żywności ekologicznej i napojów ma zwiększyć swoją wartość do ponad 320 miliardów dolarów amerykańskich do 2025 roku. Jak będzie rozwijał się rynek żywności ekologicznej na świecie? – Rosnąca popularność produktów wolnych od GMO i alergenów ma sprawić, że konsumenci zaczną przekonywać się do organicznych artykułów spożywczych. […]