Jednym z filarów sprzedaży produktów ekologicznych stają się doświadczenia zakupowe konsumentów. Dzieje się tak, ponieważ certyfikowana żywność staje się powszechnie dostępna. W praktyce oznacza to, że powinniśmy zaoferować naszym klientom nie tylko szeroki wybór artykułów spożywczych, ale również znakomitą obsługę. Doświadczenia zakupowe klientów są nieodłącznym elementem współczesnego handlu. Obecnie powinny obejmować one nie tylko […]
Miesiąc: styczeń 2019
Plany na nowy rok
Coraz większe zainteresowanie największych sieci handlowych poszerzaniem oferty produktów ekologicznych i rosnące znaczenie kanału e-commerce w ich sprzedaży spędza sen z powiek wielu detalistom. Nie oznacza to, że rozpoczynający się rok nie może należeć do sklepów ekologicznych. Aby zbudować przewagę konkurencyjną nad super- i hipermarketami, dyskontami oraz delikatesami online, właściciele sklepów z certyfikowaną żywnością, […]