Trudny klient – radzenie sobie z nim może wydawać się po prostu trudne. Tylko właściwe podejście i odpowiednie działania mogą pomóc nam wyjść z kłopotliwej sytuacji i zagwarantować wszystkim kupującym obsługę na najwyższym poziomie. Głównym grzechem w obsłudze tzw. trudnego klienta jest spontaniczne i nieprzemyślane wciągnięcie się w wir jego żalu i pretensji. Dajmy […]
Miesiąc: wrzesień 2018
Wdzięczność i jej siła – doceniony klient
Jednym z podstawowych budulców lojalności klientów jest obecnie ich wdzięczność. W połączeniu z wysokimi standardami obsługi oraz bogatym portfolio otwiera ona drogę do sukcesu w każdym biznesie. Mogłoby się wydawać, że niełatwo zdobyć wdzięczność klientów. Nie powinniśmy jednak dawać za wygraną… To wdzięczność jest bowiem kluczem do lojalności. A lojalni konsumenci przeznaczają do 66% […]