Remedium na brak klientów

Nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż brak klientów w sklepie. Nie można zrzucać całej winy na sezon, złą lokalizację i wygórowane wymagania kupujących. Warto zastanowić się natomiast, co można zrobić, aby poprawić rozpoznawalność naszej marki i zwiększyć do niej zaufanie. Brak kupujących w delikatesach czy ich wizyty niezakończone sprzedażą są jasnym sygnałem do mobilizacji […]

Obsługa na medal w strefie kasy

Obecnie wiele uwagi poświęca się doborowi asortymentu oraz aranżacji strefy kasy, ale często zapomina się o odpowiedniej obsłudze kupujących, która ma wpływ na wyniki finansowe całego sklepu. Na co warto zwrócić uwagę? O wyjątkowości naszej oferty decyduje nie tylko staranny dobór asortymentu, lecz również interakcje z naszymi klientami: od sekundy, w której przekraczają progi delikatesów, […]