Szybkość i sprawność obsługi przy stanowisku kasowym ma znaczący wpływ na poziom zadowolenia naszych klientów i ocenę naszej marki. Zdarza się, że niekończące się kolejki paraliżują pracę zespołu i skłaniają kupujących do wyjścia ze sklepu z pustym koszykiem. Rosnąca popularność zakupów online wynika m.in. ze zniecierpliwienia konsumentów ciągle piętrzącymi się kolejkami przy kasach w […]
Miesiąc: grudzień 2018
Strefa kasy – siła dobrego wrażenia
Na nasycającym się rynku szeroki wachlarz produktowy nie robi na klientach tak dużego wrażenia jak odpowiednia obsługa. Strefa kasy w tym względzie ma szczególne znaczenie, ponieważ decyduje o tym, jak kupujący nas zapamiętają, zanim opuszczą sklep. Do zagospodarowania i organizacji pracy na stanowisku kasowym zazwyczaj przywiązuje się niewiele uwagi. Powodem może być przeświadczenie, że w […]
Sposoby na obiekcje klientów
Wielu sprzedawców obawia się konfrontacji z klientami, którzy dość otwarcie mówią o swoich obiekcjach. Tymczasem mogą okazać się one cennymi wskazówkami dotyczącymi funkcjonowania sklepu i jego obsługi. Współcześnie klienci stają się coraz bardziej wymagający, a więc częściej też zgłaszają swoje obiekcje. Zadaniem dobrego sprzedawcy jest opuszczenie wówczas obronnej gardy i nakłonienie do tego samego kupujących. […]