W większości sklepów klientów atakuje się informacjami o promocjach, woblerami, potykaczami, banerami, tabliczkami, roll-upami i banerami. Nie zawsze jednak oznaczenia te mają przełożenie na większą sprzedaż. Co zrobić, aby stały się one dla nas użytecznym narzędziem pozwalającym poprawić nasze wyniki? Planując wprowadzenie oznaczeń do naszego ekosklepu, pamiętajmy o zasadzie umiaru. Nasi klienci, codziennie […]
Miesiąc: marzec 2017
Ekologiczny łosoś norweski wraca do Unii
Certyfikowany łosoś norweski znów powróci na stoły konsumentów w krajach unijnych. Komitet przedstawicieli Europejskiego Obszaru Gospodarczego podjął decyzję wznawiająca możliwość importu produktów ekologicznych z Norwegii oraz Islandii. Oba państwa przyjęły wspólnotowe przepisy dotyczące przepisy dotyczące ekologicznej produkcji. Ta decyzja kładzie kres ośmioletniemu okresowi opóźnienia, kiedy producenci ekologiczni z Norwegii i Islandii przestrzegali niestosowanych już na […]
Zabezpieczone: Programy lojalnościowe od podstaw
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Francja bije kolejne rekordy!
Sprzedaż produktów ekologicznych we Francji przekroczyła w 2016 roku 7 miliardów euro, osiągając 20% wzrost w porównaniu do 2015 roku – wynika z danych opublikowanych niedawno przez Agence BIO. Co interesujące, w 2003 roku aż połowa ludności Francji nigdy nie miała styczności z certyfikowaną żywnością. Współcześnie 7 na 10 mieszkańców tego kraju kupuje produkty ekologiczne […]
Polacy chcą jeść zdrowo
Według danych CBRE Polacy przywiązują coraz większą uwagę do jedzenia. Okazuje się, że już ponad 66% respondentów biorących udział w badaniach firmy przyznaje, że na wybór oferty gastronomicznej w centrach handlowych wpływ ma przede wszystkim jakość żywności. Przy ogólnej ocenie centrów handlowych, ponad połowa klientów ocenia dobór najemców gastronomicznych jako ważny aspekt. Co więcej, aż […]
COSMOS – nowa jakość certyfikowanych kosmetyków
Jak odróżnić kosmetyki ekologiczne od naturalnych? Którym markom certyfikowanych kosmetyków warto zaufać? Te pytania stawia sobie zapewne wielu z nas podczas składania zamówień na produkty do pielęgnacji BDIH, Cosmebio, EcoCert, NaTrue, Soil Association, Vegan – to tylko niektóre z wielu certyfikatów przyznawanych kosmetykom organicznym i roślinnym, gwarantujących ich ekologiczne pochodzenie. Trzeba jednak podkreślić, że […]
Sprzedaż produktów BIO bije rekordy
Rynek produktów ekologicznych na świecie przekroczył próg 81,6 miliarda dolarów, podczas gdy jeszcze w 2000 roku jego wartość wynosiła niespełna 8 miliardów dolarów – wynika z najnowszego raportu Międzynarodowej Federacji Rolnictwa Ekologicznego FiBL Obecnie ekologiczne gospodarstwa funkcjonują już w 179 krajach świata i zajmują łączną powierzchnię niemal 60 milionów hektarów, tymczasem w 1999 roku […]
Witryna ekosklepu – nasza najlepsza wizytówka
Aktualnie aż 80% konsumentów wchodzi do sklepu, gdy zachęci ich wygląd witryny, a 75% z nich kupuje produkty wyeksponowane w oknie wystawowym naszego sklepu. Witryna pozostaje więc jednym z najważniejszych elementów decydujących o tym, czy nasi klienci wejdą w ogóle do środka i zechcą zapoznać się z ofertą, czy będą omijać nasze delikatesy szerokim łukiem […]