Lokalny marketing w ekosklepie

Od lokalnego marketingu zależy sukces wielu ekosklepów. Coraz większa grupa detalistów koncentruje swoje wysiłki na dotarciu do klientów z najbliższych okolic. Słusznie: okazuje się bowiem, że lokalizacja ma znaczenie, a osoby codziennie mijające nasz sklep mogą stać się naszymi największymi sprzymierzeńcami w prowadzeniu biznesu. Co zrobić, aby zbudować dobre relacje z naszymi sąsiadami i przekuć […]

Sprzedaż produktów bio dla dzieci

Agencja ResearchAndMarkets.com przeprowadziła badania na temat światowego rynku organicznej żywności dla dzieci. Wynika z nich, że rynek ten osiągnął już wartość 5,4 miliarda dolarów. Już w 2023 roku może natomiast przekroczyć próg 10 miliardów dolarów, osiągając wzrost rzędu 10 procent. Motorem rozwojowym rynku produktów eko dla dzieci na świecie staje się przede wszystkim coraz większa […]

Jak sprzedawać więcej ekologicznych warzyw i owoców?

Wiosna to dobry czas, aby przemyśleć strategię sprzedaży świeżych warzyw i owoców. Jak w tej kategorii produktowej możemy poprawić nasze wyniki? Co zrobić, aby ekspozycja warzywno-owocowa przyciągała, a nie zniechęcała naszych klientów?   Naszym priorytetem w sprzedaży certyfikowanych warzyw i owoców powinien być ich świeży wygląd. Dlatego warto, abyśmy codziennie upewnili się, że żadne z […]