„Kup. Promuj. Zarabiaj” – gazetki promocyjne Ekostory

W odpowiedzi na coraz liczniejsze zapytania ze strony właścicieli i menedżerów ekosklepów, firma Eko-Wital uruchamia dla swoich partnerów handlowych w obrębie Ekostory zupełnie nowy program „Kup. Promuj. Zarabiaj”. Program „Kup. Promuj. Zarabiaj” obejmuje przede wszystkim druk gazetek promocyjnych dla ekosklepów. Stanowią one sprawdzone i bardzo użyteczne narzędzie w promowaniu produktów ekologicznych. Trójelementowy program ma pomóc […]

Celebryci promują ekologiczną żywność

Coraz więcej celebrytów angażuje się w promowanie ekologicznej produkcji i żywności w standardzie Bio. Wśród nich można wymienić można m.in. Gwyneth Paltrow, która ostatnio stworzyła organiczny blog Goop.com, w którym podpowiada fanom, jak żyć w sposób ekologiczny poprzez przepisy kulinarne, praktyczne porady i codzienne zakupy. Do tego grona dołączyła ostatnio Zooey Deschanel, która razem ze […]

Dobre prognozy dla światowego rynku ekologicznej żywności

Do 2021 roku wartość światowego rynku ekologicznej żywności ma wzrosnąć łącznie o 14 procent – dowiadujemy się z nowego raportu agencji Technavio. Według ekspertów wzrostowi temu będzie sprzyjać przede wszystkim innowacyjność w sektorze organicznych produktów i premiery produktowe. – Obecność niewielkich i międzynarodowych marek na rynku ekologicznej żywności sprawia, że konkurencja na tym rynku zaostrza […]

Polacy gotowi zapłacić więcej za ekologiczne produkty

Coraz więcej Polaków traktuje dietę jako ważny element dbałości o zdrowie. Ponadto coraz liczniejsza grupa konsumentów w naszym kraju gotowa jest przeznaczać większe wydatki na bezpieczną, ekologiczną żywność – podaje „Rzeczpospolita”. Z ostatnich danych agencji Nielsen wynika natomiast, że już 73 procent polskich ankietowanych dokładnie czyta etykiety produktów spożywczych przed zakupem. Dla konsumentów w Polsce […]

…I po świętach – co zrobić, aby zarobić

Mogłoby się wydawać, że po zimowej przerwie świątecznej nasi klienci zaszywają się w swoich domostwach i nigdzie nie wychodzą. Kiedy w styczniu i lutym ruch w ekosklepie zamiera, powinniśmy zacząć działać.   Poświąteczne wyprzedaże, premiery nowości, okazje w ramach programu lojalnościowego i atrakcyjne bonusy skutecznie zachęcą naszych klientów do częstszych wizyt w sklepie. Co jeszcze […]

Sztuka organizacji eventów

Kluczem do sukcesu dla każdego ekosklepu jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych – szczególnie w czasach, kiedy coraz więcej osób chętnie korzysta z usług online. Aby naprawdę zachęcić kupujących do wizyt w sklepie stacjonarnym, musimy zaoferować im coś, czego nie otrzymają, przeglądając naszą stronę internetową.   Jednym z najskuteczniejszych sposobów, aby zmotywować klientów do wizyty […]