Gotowi na święta

Tygodnie poprzedzające Boże Narodzenie to okres złotych żniw dla wszystkich sklepów. Niektóre z nich w tym okresie osiągają nawet 30 procent całorocznych dochodów. Co zrobić, aby przyciągnąć klientów do ekosklepu przed świętami i zachęcić ich, aby otworzyli swoje serca i portfele?   Co roku przedświątecznym przygotowaniom towarzyszy prawdziwa zakupowa gorączka. Aby jednak zachęcić naszych klientów […]

Karty podarunkowe – prosty sposób na poprawę dochodów

Przed świąteczną gorączką warto rozważyć wprowadzenie do oferty naszego ekosklepu kart podarunkowych. To proste rozwiązanie pozwoli nam znacząco poprawić nasze wyniki finansowe.   W okresie gorączkowych poszukiwań prezentów na święta Bożego Narodzenia sklepowe karty podarunkowe okazują się bardzo wygodną opcją dla kupujących. Zwłaszcza tych niezdecydowanych, którym wybór produktów na podarunki zawsze przysparza sporo trudności. To […]

Więcej producentów, mniejsza powierzchnia – rolnictwo ekologiczne w Polsce

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych opublikował nowy „Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2015-2016”. Wynika z niego, że w Polsce działa obecnie 23 375 producentów ekologicznych, z czego 22 435 to producenci rolni. Najwięcej jest ich w: warmińsko-mazurskim, podlaskim i zachodniopomorskim, a najrzadziej na ekologiczny sposób produkcji decydują się mieszkańcy regionu kujawsko-pomorskiego, śląskiego […]

Będzie Pan zadowolony. Jak zadbać o dobre opinie klientów?

W konkurencyjnym środowisku rentowność może zapewnić nam nie tyle bogata oferta i odpowiednia strategia cenowa, co najwyższy standard obsługi klientów. To w oparciu o opinie kupujących budujemy markę naszego sklepu.   Pogódźmy się z faktem, że tylko garstka klientów naszego ekosklepu powie nam wprost, że jest usatysfakcjonowana lub niezadowolona z obsługi. Nie oznacza to jednak, […]

Wzorowy mailing

Mailing nadal jest skutecznym sposobem motywującym naszych klientów do wizyty w sklepie i zakupów. Cechą odróżniającą emaila od innych narzędzi marketingowych jest poziom poufałości. Subskrybenci decydując się na otrzymywanie wiadomości od nas, chcą wiedzieć, co dzieje się w naszym ekosklepie i co możemy im zapewnić.       Odpowiednio przemyślana strategia marketingowa pozwala nam skutecznie dotrzeć […]

Budowanie poprawnych relacji z Klientem ekosklepu.

Jak rozmawiać z Klientem, by sprzedać towar. Co zrobić, żeby Klient do nas wrócił? Jak stworzyć miejsce miłe Klientowi, takie, które będzie wspominał jeszcze długo po zakończonych zakupach? Każdy, kto prowadzi swój biznes wie, że sprzedać swój produkt to nie lada sztuka. Żyjemy w globalnej wiosce – Internet umożliwia zakup produktów z sąsiedniego miasta, kraju, […]

Sztuka wojny – bushido ekosklepu

Spójrzmy prawdzie w oczy! Ekologiczną żywność chcą mieć w ofercie już niemalże wszyscy operatorzy na polskim rynku. Od sieciowych aptek, drogerii i dyskontów począwszy, na stacjach benzynowych skończywszy. Można uzbroić się w cierpliwość i w prowadzeniu sklepu dalej opierać się na sprawdzonych sposobach. Tylko czy to wystarczy?   Najwięksi gracze w handlu detalicznym od kilku […]