Tradycyjne sklepy wciąż chętnie odwiedzane

Z danych raportu PwC Polska „Total Retail 2017” wynika, że zakupy w tradycyjnych sklepach wciąż są popularne wśród Polaków. Okazuje się, że codziennie odwiedza je aż 26 procent badanych, natomiast 18 procent robi w nich zakupy co najmniej raz w tygodniu. Ogólnospożywcze i wielobranżowe sieci handlowe nie zasypiają jednak gruszek w popiele. Jak podaje PwC, aż 57 procent respondentów przynajmniej raz w miesiącu kupuje w placówkach należących do sieci, 23 procent odwiedza je co tydzień, a 4 procent raz w miesiącu. Warto nadmienić, że sieciowi klienci coraz częściej robią zakupy online: przy pomocy smartfonów i tabletów. Warto więc rozważyć założenie sklepu internetowego, który będzie uzupełnieniem działalności punktu stacjonarnego. Należy jednak pamiętać o dostosowaniu internetowej witryny do urządzeń mobilnych. PwC podaje bowiem, że aktualnie aż 26 procent konsumentów zwraca uwagę, że strony bardzo często nie są odpowiednio dostosowane do obsługi przez smartfony oraz tablety.

 

Źródło: pwc.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *