Rodzice – nowe pokolenie klientów

Z najnowszego raportu amerykańskiego stowarzyszenia Organic Trade Association wynika, że millenialsi, którzy od kilku lat stanowią najliczniejszą grupę klientów kupujących ekologiczną żywność, jeszcze chętniej sięgają po certyfikowane produkty, kiedy zostają rodzicami.

Póki co rodzice-millenialsi to ¼ osób urodzonych między 1984 a 1997 rokiem. Ale szacuje się, że w ciągu najbliższych 15 lat aż 80% z nich będzie miało potomstwo. OTA prognozuje, że wówczas konsumenci z pokolenia Y jeszcze chętniej będą kupowali organiczne artykuły spożywcze. Takie zakupy bowiem staną się dla nich elementem świadomego rodzicielstwa. Z wcześniejszych danych agencji Nielsena wynika, że tylko w tym roku certyfikowana żywność trafiła do blisko 82 procent amerykańskich gospodarstw domowych. Udział jej sprzedaży w sektorze spożywczym wzrósł do 8,4% i osiągnął pułap 43 miliardów dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *